Ακυρώσεις & Τροποποιήσεις

Παράταση παραμονής

Σε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί να παρατείνει την κράτησή του κατά τη διαμονή του στο ξενοδοχείο, η εταιρεία δεν μπορεί να εγγυηθεί την παράταση της διαμονής του στο ίδιο δωμάτιο, ή ακόμα και στο ίδιο ξενοδοχείο. Σε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί να παρατείνει την κράτησή του πριν την άφιξή του στο ξενοδοχείο, θα πρέπει να επικοινωνήσει με το αρμόδιο τμήμα του ξενοδοχείου το συντομότερο δυνατό.

Τροποποιήσεις

Εάν ο πελάτης επιθυμεί να αλλάξει τις ημέρες διαμονής του στο ξενοδοχείο, θα πρέπει να επικοινωνήσει με το αρμόδιο τμήμα του ξενοδοχείου το συντομότερο δυνατό. Σε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί να συντομεύσει τη διάρκεια της διαμονής του μετά την άφιξή του στο ξενοδοχείο, δεν υπάρχει δυνατότητα επιστροφής χρημάτων. Σε κάθε περίπτωση, οι πελάτες θα πρέπει να επικοινωνήσουν με το αρμόδιο τμήμα του ξενοδοχείου το συντομότερο δυνατό.

Ακύρωση κράτησης

Σε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί να ακυρώσει την κράτησή του, θα πρέπει να επικοινωνήσει με το αρμόδιο τμήμα του Molos Bay Hotel το συντομότερο δυνατό. Ο πελάτης διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει την κράτησή του ανά πάσα στιγμή εν αναμονή των παρακάτω κυρώσεων:

– Έως και 21 ημέρες πριν την άφιξη, δεν υπάρχουν χρεώσεις ακύρωσης

– Από 20 ημέρες – 07 ημέρες πριν την άφιξη, 50% χρεώσεις ακύρωσης

– Από 06 ημέρες – 01 ημέρες πριν την άφιξη, 90% χρεώσεις ακύρωσης

– Από την ημέρα άφιξης (μη εμφάνιση) ή πρόωρη αναχώρηση, 100% χρεώσεις ακύρωσης

Στοιχεία επικοινωνίας

Εάν οι χρήστες έχουν ερωτήσεις ή προτάσεις σχετικά με την πολιτική απορρήτου μας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο: Τηλέφωνο: (+30) 28220 83446, Φαξ: (+30) 28220 83447 Email: info@molosbayhotel.gr Ταχυδρομική Διεύθυνση: Παραλία Μαύρος Μώλος, Καστέλι Κισσάμου , Χανιά, Κρήτη